خانه / دسته‌بندی نشده / استخـدام موسسه مالی و اعتباری میزان سال۹۳+ اطلاعیه ثبت نام شماره ۳

استخـدام موسسه مالی و اعتباری میزان سال۹۳+ اطلاعیه ثبت نام شماره ۳

استخدامی موسسه مالی و اعتباری میزان سال۹۳+ اطلاعیه ثبت نام شماره ۳

۹۹۴۷۵۸۹۸۰۱۴۰۶۳۴۴ استخـدام موسسه مالی و اعتباری میزان سال۹۳+ اطلاعیه ثبت نام

9947589801406344 استخـدام موسسه مالی و اعتباری میزان سال۹۳+ اطلاعیه ثبت نام شماره ۳

این وهله برای متقاضیانی می‌باشد که طی اطلاعیه‌های قبلی از طریق سایت موسسه اقدام بـه ثبت‌نام اولیه کرده و پس پیامک تایید ثبت‌نام را دریافت و اقدام بـه واریز وجه آزمون کرده ‌اند. این دسته از متقاضیان می‌بایست در حال حاضر پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور را نیز دریافت کرده باشند.

این متقاضیان از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ لغایت ساعت ۲۱ روز یک شنبه ۱۳۹۳/۰۱/۲۴ مهلت خواهند داشت تا ورود به صفحه راهنما و مطالعه دقیق آن به بخش ثبت‌نام تکمیلی وارد شده و اقدام بـه تکمیل دقیق فرم‌های ثبت‌نام تکمیلی بر طبق راهنما نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که پیامک تایید ثبت‌نام اولیه را دریافت و اقدام بـه واریز وجه کرده ‌اند اما در حال حاضر وقت ورود بخش ثبت‌نام تکمیلی با مساله مواجه می شوند؛ می‌توانند با شماره تلفن ۷۰۰۵۵۵۳-۰۵۱۱ ارتباط حاصل نمایند.

ورود به بخش راهنما و تکمیل ثبت نام

* تاریخ برگزاری آزمون نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۳خواهد بود که جزئیات و محل آزمون و نیز نحوه دریافت کارت ورود جلسه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

* در صورت ظهور هرگونه مساله وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور و ورود بـه سیـستم لطفا فقط با شماره ۷۰۰۵۵۵۳-۰۵۱۱ ارتباط حاصل فرمایید .

ورود بـه بخش ثبت نام تکمیلی

خبر ۱۰ اسفند ۹۲ – اطلاعیه شماره ۲ کمیته جذب و استخدامی مؤسسه مالی و اعتباری میزان

استحضار کلیه متقاضیانی که از طریق وب سایت موسسه مالی و اعتباری میزان اقدام ثبت‌نام جهت کمپانی در آزمون استخدامی سال ۹۲ کرده ‌اند و اس ام اس تائید ثبت‌نام برای ایشان ارسال گردیده است، می‌رساند جهت تکمیل مراحل ثبت‌نام می‌بایست از تاریخ شنبـه ۹۲/۱۲/۱۰ الی انتها زمان اداری پنج‌شنبه ۹۲/۱۲/۱۵ مراجعه شعب موسسه مالی و اعتباری میزان نسبت به واریز مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰ریال معادل ۲۵ هزار تومان بـه شماره حساب ۳۱۷۱۲۱۰۰۴۶۰/۶۱ نام « آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری میزان » قابل پرداخت در کلیه شعب موسسه اقدام و بعد از آن با در دست داشتن فیش واریزی منتظر دریافت کدکاربری و رمز عبوری که متعاقبا صورت پیامک ارسال خواهد شد باشند. مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در وب سایت انلاین بر طبق شرایط مندرج در اطلاعیه‌های قبلی بـه عهده شخص متقاضی می‌باشد. بدیهی است در صورت قبولی در آزمون علمی، نسبت اخذ و ارزیابی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و اگر مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط اگهی موسسه وجود داشته باشد، از ادامه مراحل استخدامی متقاضی پیشگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ‌گونه اعتراض و درخواست عودت وجه واریزی را نخواهد داشت.

همچنین تاریخ برگزاری آزمون نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۳ خواهد بود که جزئیات و محل آزمون و نیز شیوه دریافت کارت ورود به جلسه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

موسسه مالی و اعتباری میزان بـه منظور تامین قوت آدم ی مورد نیاز خود در مشاغل کارمند امور بانکی و تحصیلداری تفک شهرها و پستهای ذیل از طریق آزمون و مصاحبه جذب و استخـدام می نماید.

asami3 استخدامی موسسه مالی و اعتباری میزان سال۹۳+ اطلاعیه ثبت نام

استخـدام موسسه مالی و اعتباری میزان ۹۲

الف ) شرایط عمومی :

۱- اعتقاد و پایبندی به قانون مهم جمهوری اسلامی
۲- دارا بودن کارت انتها خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت برای آقایان
۳- دارا بودن صلاحیت های اخلاقی ، سیاسی و اجتماعی
۴- عدم سوءقبلیه کیفری
۵- عدم منع قانونی استخدامی و نداشتن تعهد خدمت به سایر سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی
۶- تسلط بـه مهارت های هفتگانه رایانه ICDL
7- بومی بودن ( شهر محل تولد) و یا حداقل سه سال سکونت در شهر مورد تقاضا.
۸- داشتن سلامت جسم و روان تایید مراجع پزشکی
۹- حداقل سن ۲۲ سال و حداکثر ۳۰ سال.

ب) شرایط اختصاصی برای پست های مربوطه :

۱-کارمند امور بانکی:

*فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته های تحصیلی بانکداری / علوم بانکی/ حقوق / حسابداری / آمار/ مدیریت گرایش بازرگانی، مالی و صنعتی/ رایانه گرایش برنامه ، سخت افزار و IT ، ریاضی با گرایش محض و کاربردی/ اقتصاد گرایش علوم اقتصادی، بازرگانی، پول و بانکداری، صنعتی، نظری

*دارا بودن حداقل معدل ۱۴
*آشنایی به زبان انگلیسی
*برخورداری از روابط عمومی مناسب و آراستگی ظاهر
شرح وظایف سازمانی:

۲- تحصیلداری: (ویژه آقایان)

*فارغ التحصیل مقطع دیپلم
*دارا بودن حداقل معدل ۱۴
*دارا بودن گواهینامه رانندگی ماشین و موتورسیک لت
*برخورداری از روابط عمومی مناسب و آراستگی ظاهر

شرح وظایف سازمانی:

۱- دریافت چک ، اوراق بهادار و اسناد بانکی مساوی صورت تسلیمی
۲- تحویل اوراق بهادار ، اسناد بانکی و چک ها بانک ها و شعب، اشویِژه و اخذ رسید در دفاتر مربوطه
۳- حساب گذاشتن چک های مشتری در بانک ها و دریافت وصولی یا برگشتی آنها
۴- تحویل و تحول وصول و انتقال پول از بانک ها به شعب و بالعکس
۵- وصول کردن چک های مشتری از بانک ها و صندوق ها و بردن حوالجات مشتری شعب مربوطه حسب دستور مسئولین واحد
۶- انجام کارهای بین بانکی ، بین شع ها و بین بانک ها و شعب بر حسب نیاز
۷- جمع آوری مراسلات و چک های شعب و تحویل و تحول آنها به قسمت چک های انتفرش وامیزان مرکزی
۸- همکاری دایره حقوقی جهت ارسال پرونده اختتامیه وام شعب تعیین شده و پرداخت وجه واریز جاری حقوقی و حساب گذاشتن چک های حقوقی در شعب تعیین شده
۹- تسویه حساب با شعب درخصوص چک ها و تحویل دادن چک های فاکس شده و برگشتی
۱۰- دریافت و توزیع پرونده ها ، اسناد ، نشریه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل ها و چک ها ، فرم های وام تایید شده مساوی صورت یا طبق سفارش از ادارات مرکزی بـه شعب و انتقال اسناد از قبیل (فرم وام ، چک های شهرستان) از شعب بـه دفتر مرکزی
۱۱- تحویل نامه های دبیرخانه و انتقال به شعب و حوزه ها و … و جمع آوری نامه ها از صندوق پستی
۱۲- تحویل گرفتن نامه ها ، اوراق و مدارک و قرار دادن آنها در زونکن ها و پرونده های مربوطه
۱۳- حفظ و نگهداری پرونده ها و اسناد و مدارک محرمانه کمپانی و پیشگیری از دسترسی افراد غیرمسئول به آنها
۱۴- انجام امور خدماتی و کار های مرتبط در محل خدمت

۱۵- انجام بقیه وظایف محوله حسب دستور مقامات مافوق

توجه ات :

۱- شروع ثبت نام از ساعت ۸ صبح سه شنبـه ۹۲/۱۰/۲۴ الی ساعت ۲۴ روز پنج شن ۹۲/۱۰/۲۶ به مدت سه روز و فقط از طریق وب سایت www.mizanbank.ir خواهد بود.
۲- ثبت نام هیچگونه حقی را برای افراد ایجاد نکرده و موسسه بر طبق نیاز خود در مراکز مربوطه نسبت به انتصاب افراد مورد نیاز اقدام می نماید .
۳- تکمیل فرم دقیق و کامل انجام پذیرد تا در اولویت بندی کاملاً لحاظ گردد .
۴- در انتخاب شهر مورد تقاضا دقت نمایید زیرا در صورت پذیرش امکان هیچ‌‌گونه جابجایی نخواهد بود.
۵- اگر موسسه در هر یک از مراحل جذب و استخـدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده توسط داوطلب و یا عدم تطبیق هر یک از شرایط اعلامی گردد، از ادامه فرایند استخدامی متقاضی پیشگیری و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۶- موسسه در رّد یا قبول درخواست متقاضی مختار است .
۷- هر شخص تنها مجاز انتخاب شغل است .
۸- با توجه بـه چند وهله ‌ای بودن ثبت نام لطفا نسبت بـه نگهداری کد پیگیری اخذ شده از وبسایت در هر وهله جهت امکان ادامه فرایند ثبت نام کوشا باشید. موسسه در خصوص مفقود شدن کد پیگیری و بازماندن متقاضی از ورود به مراحل بعدی ثبت‌نام مسئولیتی نخواهد داشت.
۹- اطلاع‌رسانی در خصوص نتایج ثبت‌نام از طریق پیغام کوتاه و تنها از شماره ۳۰۰۰۷۰۰۵۰۰ صورت خواهد پذیرفت، پس در وارد نمودن صحیح شماره موبایل خود دقت نمایید.
۱۰- با توجه بـه اینکه همه فرآیند ثبت نام از طریق وب سایت رسمی موسسه صورت می پذیرد و همه اطلاعات مورد نیاز شما جهت تکمیل ثبت‌نام موجود است از ارتباط و یا مراجعه حضوری موسسه جدا و اکیدا خودداری نمایید.
۱۱- منبع مسائل آزمون کتبی کتاب « مجموعه پرسشها آزمون‌های استخدامی بانک‌ها» خواهد بود.

لینک ثبت نام:
http://www.mizanbank.ir/module/eForms/eFormView/page-1693/index.aspx?frmId=8&ft=0

کلمات:
استخدامی, استخدامی جدید ۹۳, استخدامی شرکت نفت ۹۳, استخدامی ۹۳, استخدامی نیروی انتظامی, استخدامی تامین اجتماعی, آگهی استخدام, آگهی استخدام بانک ۹۳, آگهی استخدام امروز, آگهی استخدام جدید, آگهی استخدام شرکت نفت ۹۳, آگهی استخدام نیروی انتظامی, آگهی استخدام دادگستری, آگهی استخدام قوه قضاییه, آگهی استخدام بانک, آگهی استخدام ۹۳, آگهی استخدامی, آگهی استخدامی جدید, آگهی استخدامی ۹۳, آگهی استخدامی قوه قضاییه, آگهی استخدامی شرکت نفت, آگهی استخدامی نیروی انتظامی, آگهی استخدامی بانکها, آگهی استخدامی خوزستان,

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

شرایط معرفی شدگان بورس اعزام به خارج از کشور

شرایط معرفی شدگان بورس اعزام به خارج از کشور   سازمان سنجش اطلاعات اولیه مورد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک