خانه / مقالات / محدودیت‌های کسب و کار تبلیغات اینترنتی

محدودیت‌های کسب و کار تبلیغات اینترنتی

فرایندهای طراحی
290px Internet map 1024 محدودیت‌های کسب و  کار تبلیغات اینترنتی
ثبت آگهی رایگان
ثبت آگهی اینترنتی
فرایندهای مهندسی دقیق و مناسب برای ایجاد راه‌حل کارا برای تبلیغات اینترنتی موثر ضروری می‌باشند چرا که مبنایی را جهت جریان داده‌های کاری کار برای ناشران، تبلیغ‌دهندگان همین‌طور کمپانی های تبلیغاتی فراهم می‌آورند.

زیرساختهای سیسـتم

زیرساختهای سیـستم ی یکی از بخش‌های ضروری تبلیغات اینترنتی می‌باشند. مانند زیرساختهای شبکه‌ای که سیستم های فرعی را به رابطه می‌دهند.

تکنولوژی نرم‌افزاری سخت‌افزاری

تکنولوژیهای پیشرفته نقش مهمی را در گسترش تبلیغات اینترنتی ایفا می‌کنند. تکنولوژی‌های مورد استفاده در این زمینه حاوی تکنولوژی ارائه اینترنتی (مانند SVG و Flash)، تکنولوژی ارباب رجوع۲۲ (از قبیل HTML Java و JavaScript)، تکنولوژی واسطه۲۳ (از قبیل Java و J2E)، و پروتوکل‌های ارتباطی می‌شوند.

روش‌ها

روشها تکنیکهای گوناگونی جهت اجرای تبلیغات به شکل موثر به وجود آمده‌اند که از آن عبارت می‌توان روشهای زیر را نام برد:

روشهای هدف‌گیری مشتریان و تعلت با آنها

روشهای ارائه تبلیغات

معلت ه فضاهای تبلیغاتی و روشهای پرداخت

ردگیری تبلیغات

بررسی عملکرد تبلیغات

مزیت‌های کسب کار تبلیغات اینترنتی

تبلیغ در اینترنت مزیتهای بسیاری نسبت به تبلیغات سنتی دارد که از آن بین می‌توان مسائل زیر را نام برد:

ایجاد رابطه دوطرفه: تبلیغات اینترنتی یک رابطه دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب ایجاد می‌کند. مخاطبان نه تنها تبلیغات را دریافت می‌کنند بلکه قادرند بازخورد بدهند و سئوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ‌کنندگان بیان کنند.

ایجاد یک پیوند مستقیم۲۴ به لیست محصولات : تبلیغات اینترنتی با پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات کالاها مرتبط را برای مخاطبان فراهم می‌سازد. این قابلیت معمولا منجر به مبادله کالاها و افزایش تعلت ات تجاری می‌شود.

توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان: در تبلیغات اینترنتی از روشهای متنوعی برای هدفگیری مشتریان به منظور انتخاب ، ارائه و نمایش تبلیغات بصورت ایستا یا پویا استفاده می‌شود. این روشها ممکن است بر طبق محتوای صفحه، اطلاعات شخصی مبادله پویای اطلاعات باشند.

دسترسی جهان ی و شبانه‌روزی: تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهان ی است در تمام روزهای سال تمام ساعت روز در دسترس می‌باشد که این سبب ارتقا قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن می‌شود.

ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان: تبلیغات اینترنتی دارای ویژگی نمایش، نگهداری و ظهور رسانی آسان است که این به دلیل ماهیت دیجیتالی آن می‌باشد. کاهش فرایند تهیه و اجرای تبلیغات از عبارت نتایج این ویژگی تلقی می‌شود.

قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا: تبلیغات اینترنتی به ماهیت دیجیتالی، از قابلیت ردگیری اندازه‌گیری بالایی برخوردار است. از روشهای گوناگونی برای ردگیری، بررسی عملکرد سنجش موثر ی تبلیغات اینترنتی مصرف می‌شود.

طراحی پیام اگهی : به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق معین مخاطبان، می‌توان پیامها را برای جذب نیازها و خواسته‌های معین مخاطبان، طراحی کرد. زمان ی که ما دقیقاً مخاطبان را شناسایی می‌کنیم اطلاعات بهتری در خصوص نیازها خواسته‌های آنها به دست می‌آید. به همین دلیل پیام اگهی ما بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

قابلیت فروش: در این نوع از تبلیغات بعد از نمایش اطلاعیه می‌توان بلافاصله فروش را نیز انجام داد.

محدودیت‌های کسب کار تبلیغات اینترنتی

معین ات خصوصیات مخاطبان: اکثر کاربران اینترنت به محصولات تکنولوژی مربوط به رایانه علاقه‌مند می باشند و به همین دلیل اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات ارتباط با رایانه ‌است. تنها ۱۴ درصد تبلیغات برایبقیه محصولات مصرفی و کمتر از ۱۰ درصد آن برای اتوموبیل، مسافرت خدمات مالی است.

محدودیت مخاطبین: غالب کاربران اینترنت در گروه سنی خاصی قرار دارند که این امر سبب کاهش مخاطبین این نوع از تبلیغات می‌شود.

ازدحام۲۵: با خیلی شدن تعداد آگهی ‌های تبلیغاتی اقطعا ل مورد تذکر قرار گرفتن اطلاعیه ‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

فقدان کنترل‌های لازم در مورد محتوای تبلیغات اینترنتی: یکی از محدودیتهای تبلیغات اینترنتی فقدان کنترل‌های لازم می‌باشد. مرکز آموزش ی ارتباطات رسانه‌ای آمریکا، اینترنت را شبکه فریب نامیده‌است چرا که برخی از تبلیغ‌کنندگان با هدف قرار دادن کودکان با پیامهای تبلیغاتی زیرکانه، سعی در فریب آنان دارند (محمدیان ۱۳۷۹).

نتیجه گیری

در مقایسه با تبلیغات سـنتی، تبلـیغ در اینترنت از مزیت‌های قابل ملاحظه‌ای برخوردار است از آن عبارت می‌توان به ایجاد رابطه دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست کالاها ، توانایی هدفگیری ایستا پویای مشتریان، دسترسی جهان ی شبانه‌روزی، ارسال و نگهداری ظهور رسانی آسان، قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا، طراحی پیام اگهی قابلیت فروش اشاره کرد. بعلاوه نرخ تبلیغ در اینترنت هم به مراتب کمتر از رسانه‌های دیگر می‌باشد. شرکت های تجاری چنانچه بخواهند در عرصه کار باقی بمانند موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چاره‌ای جز به کارگیری این نوع از تبلیغات نخواهند داشت. این امر در مورد شرکـت هایی که بخواهند در سطح جهان ی کار کنند مصداق بارزتری خواهد داشت. تبلیغات اینترنتی دارای اشکال مختلف ی است که هر شکل آن دارای ویژگی‌های ویِژگزینشه خود است. با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگی‌های مخاطبان، باید شکل متناسب گزینش شود.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

تابلو فرش دستباف سبد گل کد ۱۲۱۰۹

تابلو فرش دستباف سبد گل کد ۱۲۱۰۹ هنر فرش‌بافی از هنرهایی با قدمتی بس طولانی …

سوپروب close
خرید بک لینک