خانه / مقالات / ۳۰آموزش افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰آموزش افزایش بازدید – بخش سوم

۳۰شیوه افزایش بازدید – بخش سوم

در دو مقاله قبلی در مورد روش های افزایش بازدید حرف کردیمراهنمای هایی که شما میتوانستید در وب وب سایت خود و وب وب سایت های افراد دیگر پیاده سازی بکنید تا ارتقا بازدید داشته باشید.در بخش انتها این سری مقالات به شماشیوه هایی را اموزش خواهیم داد که چطور از طریق شبکه های اجتمای ( Social Medias ) افزایش بازدید داشته باشید.

قبل از هر گونه توضیحی ضروری است اولین با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان سایتتان را فراموش بکنید اگر شما فرد مشهور ی هستید اگر بهترین وب سایت جهان را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ وب سایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم و بین مردم باشید و برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است نحوه ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وب سایت کوچک را به سایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید و بالعکس.

۱. فیس بوک
بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در انتخاب ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسیاری طرفدار پیدا نماید همین طور او توانست خود را به جوانان معرفی نماید اهداف خود را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
اگر شما مجموعه بزرگ یا کوچکی دارید و یا حتی یک وب سایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی سئو میباشند در سئوی نوین seo بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

استفاده از این شبکه اجتماعی خیلی بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت مصرف پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب خود را انتخاب بکنید یعنی شما اگر فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید و همین طور اگر فرد خاصی هم به مورد کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همچنین افرادی که در توییتر حاضر می باشند در بین فارسی زبانان به گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها و فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این نشان میدهد که هر کلیک بر روی یک لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک ارزش دارد.همچنین نکته ی دیدنی اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد در رقابت با فیسبوک عقب تر هست اما گـوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که لینک از این وب سایت با این که Nofollow است اما دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد استفاده پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گوگل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین سئو را گوگل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو بینگ یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین جدید ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت و تعداد لایک ها را در نتایج خود دخالت داد با کمی تاخیر گوگــل به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی بود یعنی گوگل پلاس.

گوگــل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گوگــل را متهم کردند که به کاربران امکان گزینش نمیدهد.از زمانی که گـوگل پلاس ایجاد شد.

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

قبل از هر گونه توضیحی ضروری است اولین با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان سایتتان را فراموش بکنید اگر شما فرد مشهور ی هستید اگر بهترین سایت جهان را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ وبسایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم بین مردم باشید برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است نحوه ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وب سایت کوچک خود را به سایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید و بالعکس.

ارتقا بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

۱. فیس بوک

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در گزینش ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسیاری طرفدار پیدا نماید همین طور او توانست خود را به جوانان معرفی نماید و اهداف را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
اگر شما شرکت بزرگ یا کوچکی دارید یا حتی یک وبسایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی seo میباشند و در سئوی نوین seo بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک

۲. توییتر

مصرف از این شبکه اجتماعی خیلی بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت مصرف پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.

یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب را گزینش بکنید یعنی شما چنانچه فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید و همین طور چنانچه فرد خاصی هم به مورد کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همین طور افرادی که در توییتر حاضر هستند در بین فارسی زبانان به گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها و فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این نشان میدهد که هر کلیک بر روی لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک ارزش دارد.همچنین نکته ی جذاب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد و در رقابت با فیسبوک عقب تر هست اما گـوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که یک لینک از این وب سایت با این که Nofollow هم است ولی دارای Authority بسیار بالایی است .

برای طلاعات بیشتر در مورد استفاده پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :

The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing

۳. گوگل پلاس

تمام ما میدانیم که قوانین سئو را گوگــل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو بینگ یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت تعداد لایک ها را در نتایج خود دخالت داد با کمی تاخیر گوگل به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی خود بود یعنی گـوگل پلاس.

گوگــل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گـوگل را متهم کردند که به کاربران امکان گزینش نمیدهد.از زمانی که گوگــل پلاس ایجاد شد یکی از با اهمیت ترین قوانین seo شد شبکه های اجتماعی که درصد بسیاری از ان را گوگــل پلاس تشکیل میداد.شما با کار در گوگل پلاس این امکان را برای خود فراهم میکنید که شانس کلیک بر روی لینک های شما در نتایج ۲ مساوی بقیه باشد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بکنید :
جهت چه به گوگــل پلاس نیازمندیم؟

۴. Pinterest

در مورد این شبکه اجتماعی در پست ۸ پیش بینی در مورد سئو در سال ۲۰۱۲ توضیح دادیم.رند فیشکین مدیر سئوموز انگلیسی پیش بینی کرده بود که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ بزرگ ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذارنده های تصویر خواهد شد به سایتی تبدیل خواهد شد به عظمت فیسبوک.در این وب سایت هم مانند توییتر شما میتوانید به راحتی مخاطب خود را مورد هدف قرار دهید با مرتب کردن عکس های در بخش های مختلف به بازدید کننده ها نشان دهید که جوزه ی کار شما در چه محدوده ای است .

۵. اشتراک گذاری پیاپی

اگر شما در توییتر کار میکنید در بازه های زمانی مختلف به عناوین مختلف پست های قبلی خود را دوباره توییت بکنید .ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما کاملا واضح هست که ما همواره نمیتوانیم تمام توییت ها را ببینیم شما با تکرار کردن پست های خود در واقع به این امکان را میدهید ان گروه که ممکن است توییت شما را ندیده باشند انها ببینند.

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی – Social Bookmarking

۶. Social Bookmarking

وب سایت های Social Bookmarking به سایت هایی گفته میشوند که مانند دیگر شبکه های اجتماعی کار میکنند ولی این فرق که کاربران میتوانند پست ها و لینک های مورد علاقه خود را در اختیار دیگران نیز قرار بدهند.این وب سایت ها میتوانند میزان بسیار بسیاری از بازدید را برای شما فراهم کنند.مشهور ترین وبسایت های انگلیسی زبان در این مورد Reddit Digg میتوان برشمرد در زبان فارسی شبیه ترین وب وب سایت ها این گونه وبسایت ها بالاترین است .

۷. StumbleUpon

StumbleUpon این امکان را فراهم می نماید که شما دانش را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.شما با ارسال مقاله در این وبسایت به گونه ای پست دانش را با گروه بزرگی از کاربران اینترنت به اشتراک میگذارید.StumbleUpon نوعی بلاگ است که کاربران میتوانند به شما امتیار مثبت ( Thumb Up ) یا بد ( Thumb Down ) بدهند.یکی دیگر از امکانات این سیسـتم این است که کاربران میتوانند پست های بلاگ شما را در وبلاگ قرار دهند.

۸. رابطه برقرار بکنید

فعال بودن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتن لینک ها کافی نیست شما باید یاد بگیرید که با بقیه رابطه برقرار بکنید .شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیسبوک توییتر بر طبق برقراری رابطه بین کاربرها بنا شده اند.چنانچه شما در کار خود سعی بکنید با افراد دیگر رابطه برقرار بکنید باعث می شود نه فقط به ان فرد بلکه به دوست ها او نیز وبسایت خود را معرفی بکنید .

۹. LinkedIn

این شبکه اجتماعی خیلی بین کاربران فارسی شناخته شده نیست.اما هر اسمی از Social Marketing اورده می شود این وبسایت جزو اولین وبسایت هایی است که باید در ان کار کرد.این وب وبسایت در سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۴۰۰ درصد افزایش بازدید از طریق موبایل داشته.

۱۰. Myspace

مای اسپیس قبل از فیسبوک و توییتر هم محبوب بود اما بعد ها با امدن شبکه های اجتماعی جدید این وبسایت از مرکز توجه خارج شد و حتی در یک بازه ی زمانی افت هم داشت.اما هنوز هم این وبسایت محل عالی است برای ایحاد رابطه با بقیه افراد.سعی بکنید از طریق منوی Browse تعداد بسیاری رفیق برای خود اضافه بکنید و پس لینک وبسایت را به اشتراک بگذارید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

تابلو فرش دستباف سبد گل کد ۱۲۱۰۹

تابلو فرش دستباف سبد گل کد ۱۲۱۰۹ هنر فرش‌بافی از هنرهایی با قدمتی بس طولانی …

سوپروب close
خرید بک لینک